Monday, March 10, 2008

WADAA'AN...



Setelah 5 tahun beroperasi, iaitu sejak awal januari tahun 2003 di rumah teres dua Tingkat ,Taman Melati Indah ,Senawang dan berpindah ke rumah semi-D di Taman guru tahun 2004 hingga akhir 2007 , Taska Nur Mawaddah yang merupakan satu projek akhawat ISMA NS akhirnya terpaksa di berhentikan operasinya.. Bukan terpaksa gulung tikar / bungkus kerana rugi atau bengkrap … tapi kerana permasaalahan teknikal yang rumit untuk di tangani. Semuga di sana ada hikmah tersembunyi yang menanti, kerana Allah maha mengasihi…. Berat hati untuk melangkah meninggalkan Mawaddah .. Maklumlah ia sudah menjadi sebahagian dari rutin kehidupan.. Bersama hiruk pikuk, telatah dan karenah anak-anak yang comel dan aktif., Bermain, belajar, melompat, menyanyi, bergurau, bergaduh adalah kenangan - kenangan yang akan tersimpan dalam memori anak-anak maupun tenaga pengasuh.
Ini adalah salah satu lembaran pengalaman yang Allah kurniakan buat kami , mengajar erti kesabaran dan kasih sayang, pengurusan dan disiplin. Sebak rasanya untuk di kenang.. Jutaan terima kasih jua di rakamkan di sini kepada semua warga pengasuh Mawaddah dari awal hingga ke akhir, kepada ibu bapa dan anak-anak tersayang yang masing-masing mempunyai saham tersendiri dalam Mawaddah. - Jazakumullahhu khairan..!!Semuga ia akan dikira satu ibadah dan amal soleh. Jika ada rezki akan terbina pula beberapa Nur Mawaddah yang lain insyaAllah… !! - [ Yuu Enn ].

No comments:

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH...
Perjalanan ini masih jauh.. langkah perlu diatur dengan teliti. Kuatkan semangatmu, cekalkan hati agar mampu mengadap Allah Rabbul izzati dengan jiwa yang tenang bersama kemenangan atau syahid!!